Nuffnang Ads

Friday, May 4, 2012

Armor Meet 2012






Gambar atas antara peminat kenderaan armor berskala. Gambar bawah
N.S. Shah orang kuat ARMOR MEET 2012
Acara julung-julung kalinya bagi pengumpul dan peminat kenderaan armor RC dan armor berskala pada 1 Mei 12 jam 2.00 hingga 4.30 ptg di Megan Avanue II, Jalan Yap Kuan Seng (berhampiran bangunan KUB lama. Pada pertemuan tersebut, dapat disaksikan berbagai bentuk dan model kenderaan armor. Pertunjukan ini telah mendapat perhatian ramai termasuk pelancong yang melalui kawasan tersebut. Pengumpul serta peminat kenderaan armor ini terdiri daripada orang perseorangan, anggota tentera dan penuntut UPNM. Pertunjukan seperti ini boleh dijadikan acara tahunan atau dipamerkan semasa LIMA atau DSA pada masa-masa akan datang. Ia adalah atas usaha N.S Shah, Editor Associate (Projek Khas) dan Pengiklanan majalah PERAJURIT bersama beberapa individu lain merealisasikan pertemuan ini. Kepada pengumpul-pengumpul kenderaan berperisai berskala boleh add Perajurit Penjana Pemikiran Pertahanan di FB untuk maklumat lebih lanjut mengenai ARMOR MEET 2012.

4 comments:

  1. Salam saudara Canang,

    Bestnya Armor meet dengan model armor vehicles tu. Would really love to have the collection of them! If only i knew about the exhibition, for sure i would be there...;-D

    ReplyDelete
  2. Nanti ada lagi saya beritahu Nur_Emyinda.

    ReplyDelete
  3. ohh...saya tatau rupanya canang pun ada pergi. saya komen kat blog owner, tanya ada ladies tak yg join, tapi no reply pulak. btw, lawa gambar header baru.

    ReplyDelete
  4. TErima kasih cik faye...saya tak pergi pun. NS Shah aktif di wall page FB Perajurit Penjana Pertahanan. Gambar pun ehsan dia dan tank owner jer..

    ReplyDelete