Nuffnang Ads

Thursday, June 5, 2014

MAJLIS KONVOKESYEN UNITAR KE-13 SIDANG KE 3 2014

Fuh...lama sungguh aku menyepi...hehehe...setelah sekian lama tak berblog akhirnya kepada yg rindukan blog aku (kalau ada la) aku minta maaf sbb dah lama menyepi...Sibuk dgn tugasan dan pelajaran. Ni aku nak lari tajuk skit.. Alhamdulillah setelah sekian lama berhempas pulas dan memerah otak dgn pelajaran akhirnya tamat juga pengajian aku..bleh laa rehat selama-lamanya...hahaha...ucapan terima kasih kepada semua tutor yg selama ini banyak memberi tunjuk ajar dlm pelajaran. Jasa kalian akan ku kenang selamanya. 

4 comments:

  1. Tahniah! Patut la senyap, sibuk stadi rupanya.
    Ok la nak balik sapu sawang blog sendiri. Bai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete