Nuffnang Ads

Tuesday, June 12, 2012

Sambutan Jubli Perak Kelab Veteran Komando Malaysia

Pada 12 Jun 12 jam 2030H telah diadakan Sambutan Jubli Perak Kelab Veteran Komando Malaysia di PWTC yang telah dihadiri oleh veteran-veteran komando. Disamping itu, sambutan ini juga adalah bertujuan untuk mengeratkan hubungan sirraturahim antara veteran-veteran komando, penyampaian Pingat Jasa Malaysia serta pelancaran buku Menjunjung Bere Hijau hasil tulisan Mejar Nazarudin yang juga pemilik blog Komando Kedai Kopi (KKK).  Majlis disempurnakan oleh Penaung Kehormat KVKM iaitu Mantan PM, Tun Dr Mahathir Mohamad pada malam tadi (12 Jun 12). Turut hadir bagi memeriahkan majlis tersebut adalah Menteri Pertahanan dan Pengerusi JHEV. Sebelum melabuhkan tirai, sesi bergambar bersama Mantan PM selaku Penaung Kehormat KVKM.



5 comments:

  1. dah baca ke bukunya? patutlah senyap...byk aktiviti, lepas ni blhlah buat entry pasal sukan intra kor tu hehehe...cuci2 mata sikit hahaha :-)

    ReplyDelete
  2. Insyaallah....haah tak terpikir plak nak masuk entry tu...apa la sengal..hehehehe

    ReplyDelete
  3. salam lawatan balas :-)
    thank u so much for following my blog and leaving you link.
    saya dah follow blog MILITARY WATCHER yg hebat ni. skrg sibuk sikit sebab nak fly, saya akan dtg sambung baca lagi bila balik nanti ya.

    happy 25th bday to KVKM!

    ReplyDelete
  4. so...apa lagik mr. Anuar, kasik update entry byk2 yer hehhe...nak cari sumber ilham ni hahaha...

    ReplyDelete